2011. szeptember 2.

Papp Réka, Dominik, Hajni és Marci

Én és a mesekönyvem játékra érkezett képek:


"Papp Réka vagyok és mindenem az olvasás. Ha tehetném egyszerre olvasnám két kedvenc könyvemet. A Manóimádat Anyukámtól ragadt rám."



"Papp Dominik vagyok és én most tanulok olvasni, de már lassan kívülről tudom  a történetet, mert testvéreim sokat olvassák nekem."



"Pappné Hajni vagyok a Manók csodálója és kutatója. Köszönöm Neked Bubu ezt a sok sok édes és imádnivaló Manót!"


"Papp Marci vagyok és cicámmal Katt Icával ülünk és esténként hangosan olvasom neki azt a történetet, amiről elneveztem."

A Papp családban jó lehet gyereknek, kutyusnak vagy cicusnak lenni! És gyanítom, hogy manónak is jó lenne!
Köszönjük a fényképeket!

Sorsolás szeptemberben Szendehelyen a Park Ünnepen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése